22.04.2018

Raud “Maud-kjole”

DSC_1093b

Hei, hei, nå er det jammen lenge sidan eg har blogga, over 1,5 år! Eg har syrom ennå, en brukar det på langt nær så mykje (til saum) som før. Men litt blir det innimellom. Nå fekk eg eit innfall om å leggje ut nokre bilete, medan resten av familien sit og ser Star Wars…

Denne kjolen har vi hatt mykje glede av, den er sydd i eit retro-stoff designa av Maud Fredin-Fredholm, kjøpt på Stoff og Stil for nokre år sidan. Det er eit tykt jerseystoff med veldig fint fall, eg veit ikkje kva det heiter eller korleis ein får tak i liknande stoff. Nederst er den kanta med vanleg skråband (vevd stoff-skråband). Mønsteret er sjølvteikna.

Så får eg sjå korleis det går å blogge med Windows Open Live Writer, om eg får publisert… Det var vanskeleg å få biletet i rett storleik, men blei ikkje aller verst til slutt. (ca str. 134)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...