27.06.2011

2009/-10: Sjølvlaga mønster eller ingen mønster

IMG_7704
Denne er teikna etter inspirasjon frå eigen bunad.
IMG_7759komprimert
Her er min fyrste, eigenkonstruerte kjole:
Mars 172
Denne kom litt seinare, men er ikkje så veldig original i designet…:
August 056
Januar 2010 096
IMG_7766
Det nedre, grønne forstykket ligg utanpå “jungelstoffet” slik at det dannast ei lomme. Lomma er kanta med ribb.
IMG_85171
IMG_8548
Hausten 2010 sydde eg 115 luer for utdeling til barna som vankar i Vågsbygd kyrkje. “T” for “tøff” og for “supertorsdag”.

August 043
Ei av mine yndlingsbukser! Mønsteret kan ikkje kallast heilt sjølvlaga, for eg fekk god hjelp av ei bukse eg hadde frå før.
August 046
Ribb-applikasjon à la Annwes
IMG_7322IMG_7324
Bukse etter nokonlunde samme grunnform, men med nokre eksperimentelle applikasjonar som blei litt tøffe og nøkså sære på samme tid… Det er brukt mouliné-garn og spesialfot på “strek-teikninga”. Biseband på baklommene (sjølvlaga med anorakksnor inni).
Tredje plagg ut i lilla cord/stretch-fløyel:
IMG_7277
IMG_7283
Også her fekk eg god hjelp av eit plagg eg hadde frå før i klesskåpet. Blomen er laga ved at ei tykk anorakksnor er sydd rundt applikasjonen. Ein må ha eigen fot for å få til dette, sidan snora er såpass tykk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

-Kjempekoseleg om du har lyst til å seie hei!
-You're welcome to place comments in english!
-Svenska kommentarer gjör mig glad, danske kommentarer er sjov!
-Ich verstähe auch ein bischen deutsch, doch ist englisch mehr sicher, you're welcome anyway!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...